Depozit de Anvelope iarna DOT 2018 Iasi

Depozit Anvelope iarna Cum se fabrica anvelopele Anvelope iarna in Iasi p Dacia Service Iasi Duster Depozit de Anvelope iarna Iasi DOT 2018  duster,dacia,service,iasi,original,piese,schimb,omologat,autorizat,agreeat,bras,caremil,revizii,logan,sandero,mcv,iarna,,Iasi,,,m+s,,all,season,magazin,online,comanda,,anvelopa,pneu,pneuri,
oferte anvelope iarna Caddilac pentru auto oferte anvelope iarna Wolskvagen pentru auto oferte anvelope iarna Porche pentru auto oferte anvelope iarna Audi pentru auto oferte anvelope iarna Daewoo pentru auto oferte anvelope iarna Mercedes pentru auto oferte anvelope iarna Renault pentru auto oferte anvelope iarna Golf pentru auto oferte anvelope iarna Chevrolet pentru auto oferte anvelope iarna Skoda pentru auto oferte anvelope iarna Dacia pentru auto oferte anvelope iarna BMW pentru auto oferte anvelope iarna Megane pentru auto oferte anvelope iarna Toyota pentru auto oferte anvelope iarna Honda pentru auto oferte anvelope iarna Sandero pentru auto oferte anvelope iarna Ford pentru auto oferte anvelope iarna Lexus pentru auto oferte anvelope iarna Nissan pentru auto oferte anvelope iarna Logan pentru auto oferte anvelope iarna Fluence pentru auto oferte anvelope iarna Opel pentru auto oferte anvelope iarna Mitsubishi pentru auto oferte anvelope iarna Alfa Romeo pentru auto oferte anvelope iarna Smart pentru auto oferte anvelope iarna Citroen pentru auto oferte anvelope iarna Duster pentru auto oferte anvelope iarna Mazda pentru auto oferte anvelope iarna Chrysler pentru auto oferte anvelope iarna Bentley pentru auto oferte anvelope iarna Logan MCV pentru auto oferte anvelope iarna Land Rover pentru auto oferte anvelope iarna Hyundai pentru auto oferte anvelope iarna Peugeot pentru auto oferte anvelope iarna Volvo pentru auto oferte anvelope iarna Subaru pentru auto oferte anvelope iarna Kia pentru auto oferte anvelope iarna Fiat pentru auto oferte anvelope iarna Jeep pentru auto oferte anvelope iarna Infiniti pentru auto oferte anvelope iarna Mini pentru auto oferte anvelope iarna Saab pentru auto oferte anvelope iarna Dodge pentru auto oferte anvelope iarna Seat pentru auto
Momementan activitatea comerciala a companiei pentru acest domeniu de activitate s-a incheiat. Atelierul de montaj si echilibrari roti fost desfintat. Acest site web ramane doar o prezentare informativa fara posibilitatea plasarii de comenzi. Va multumim pentu intelegere!

Cauta anvelope iarna in Iasi

Latime
Talon Anvelope
Diametru Anvelope
Brand / Marca
Sezon
Destinatie

Cautare rapida dimensiune

Cautare rapida anvelope

Dimensiuni uzuale

Destinatii uzuale

Producatori

Get Adobe Flash player

Cum se fabrica anvelopele


Cum se fabrica anvelopele
Pana la doua sute de materii prime diferite se combina intr-un mix de chimie, fizica si inginerie pentru a ne aduce noua, soferilor, cel mai inalt grad de confort, performanta, fiabilitate si siguranta pe care tehnologia moderna il poate oferi unei anvelope. Iata pasii principali:

Proiectarea unei anvelope
Majoritatea anvelopelor sunt dezvoltate in colaborare cu producatorii auto, multe dintre ele fiind proiectate sa suporte cerintele si performanta unui anumit model de vehicul. Procesul incepe pe calculator, convertindu-se cerintele masinii in specificatii exacte pentru anvelope. O anvelopa prototip este produsa initial pentru a testa capacitatea anvelopei proiectate de a oferi performanta pe masura vehiculului. Acest proces de proiectare a anvelopelor presupune luni de testare, inspectie si verificari de calitate atat din partea producatorului de anvelope cat si din partea celui de automobile. Doar cand acest proces este terminat, producatorul auto lanseaza comanda pentru anvelopele de prima echipare.

Productia efectiva a anvelopelor
Procesul de productie a unei anvelope incepe cu o selectie a diferitelor tipuri de cauciuc, rasini speciale, negru de fum, pigmenti, antioxidanti, bioxid de siliciu si alti aditivi care se vor combina pentru a conferi caracteristicile dorite. Pentru fiecare din componentele principale ale anvelopei se folosesc compusi diferiti.

Un malaxor special combina diferitele materii prime pentru fiecar ecompus intr-o pasta omogena de culoare neagra si consistenta gumei de mestecat. Pentru a asigura conformitatea amestecului, acest proces este supravegheat computerizat. Materialele compuse sunt trimise apoi spre a fi formate in flancuri (pereti laterali), benzi de rulare si alte componente ale anvelopei.

In acest punct poate incepe asamblarea anvelopei. Primul compus care intra pe masina de produs anvelope este cauciucul interior, stratul de etanseizare produs dintr-un cauciuc care opreste trecerea apei si aerului si care va lua forma unui tub interior inlocuind functiile camerei la anvelopele clasice. Urmeaza apoi carcasa si breakerele (numite si centuri), cel mai adesea fabricate din otel si poliester. Acestea dau rezistenta anvelopei in acelasi timp lasand-o flexibila. breakerele sunt taiate si montate la dimensiuni si unghiuri precise, specificate in proiectul anvelopei, pentru a-i conferi acesteia caracteristicile de manevrabilitate si tinuta de drum urmarite.

Urmeaza montarea talonului, doua inele formate din impletituri de sarma de otel imbracate in bronz. Talonul asigura etanseitatea imbinarii anvelopei cu janta. Banda de rulare si peretii laterali (flancurile) sunt apoi pozitionate deasupra breakerelor si carcasei si presate puternic. Rezultatul este o anvelopa "necoapta" care nu a fost supusa inca vulcanizarii.

Ultimul pas este vulcanizarea. Anvelopa "necoapta" este plasata intr-o matrita si umflata puternic pentru a forma profilul benzii de rulare si marcajele de pe exteriorul flancului. Intreg ansamblul este incalzit apoi la peste 150 de grade Celsius pentru 12-15 minute pentru a vulcaniza cauciucul. Acest interval de 12-15 minute se refera la anvelope de autoturisme si vehicule comerciale usoare, anvelopele offroad si industriale suporta procese de vulcanizare de pana la o zi.

Fiecare anvelopa este verificata si mostre sunt extrase de pe banda si testate. Unele sunt inspectate cu raze X, altele sunt taiate pentru a cauta defectiuni, altele sunt rulate pe bancuri iar altele sunt testate pe strada pentru evaluarea tinutei de drum, durabilitatii si economiei de carburant.


4404 citiri | Publicat in data de 12 Aprilie 2010 |cum, se, fabrica, produc, anvelopele, pneurile

Afla GRATUIT daca ti se aplica GDPR
Curs formare DPO prin Catedra Internationala Onorifica Jean Bart - Proiect realizat impreuna cu Academia Romana in 2012
Kit GDPR | TOOLKIT GDPR pt DPO | Implementare GDPR | Registre Obligatorii | Politici si Proceduri GDPR
Audit de conformitate GDPR


Eticheta Firestone Winter Hawk Eticheta Fulda Kristal Montero Eticheta Riken Snowtime Eticheta Sava Eskimo
anvelope iasi anvelopa Firestone Winter Hawk eticheta europeana anvelope iasi anvelopa Fulda Kristal Montero eticheta europeana anvelope iasi anvelopa Riken Snowtime eticheta europeana anvelope iasi anvelopa Sava Eskimo eticheta europeana
anvelope iasi anvelopa Firestone Winter Hawk eticheta europeana anvelope iasi anvelopa Fulda Kristal Montero eticheta europeana anvelope iasi anvelopa Riken Snowtime eticheta europeana anvelope iasi anvelopa Sava Eskimo eticheta europeana

Eticheta Tigar Winter Eticheta Bridgestone LM32 Eticheta Dunlop Winter Sport 3D Eticheta Michelin Alpin A4
anvelope iasi anvelopa Tigar Winter eticheta europeana anvelope iasi anvelopa Bridgestone LM32 eticheta europeana anvelope iasi anvelopa Dunlop Winter Sport 3D eticheta europeana anvelope iasi anvelopa Michelin Alpin A4 eticheta europeana
anvelope iasi anvelopa Tigar Winter eticheta europeana anvelope iasi anvelopa Bridgestone LM32 eticheta europeana anvelope iasi anvelopa Dunlop Winter Sport 3D eticheta europeana anvelope iasi anvelopa Michelin Alpin A4 eticheta europeana